Fy fan för att va flyttgubbe

I helgen gjorde vi en upptäckt och tänkte, fy fan va glada vi är att vi inte är flyttgubbar.
Ändå höll vi bara på i 4 timmar.
Men som sagt va, det är mycket kvar.

Annars var väl helgen som alla andra.
Den innehöll öl och Baccardi Razz med de berömda frysta hallonen.
Jag vet en person som aldrig mer ska smaka sprit av mig iaf.
Skapligt puckad.
Då de andra också kolla konstigt på honom och undra va fan han höll på med egentligen.
Sen samma tjat om samma person.
Ska det vara så himla svårt att släppa?

Såg på Fredrig och Filip igår.
Det är verkligen helt sjukt kul.
Skratta så jag grät även fast jag typ var tröttast i världen.
Var en riktigt konstig människa (som vanligt i deras program) som dock klämde ur sig något klokt.
Han sa "Om man har en tjej endast som vän och inte den intima kärleken har man kvar henne föralltid"
Kanske borde vara så att Alexandra ändrar det till kille och börjar följa det också.
Lättare sagt än gjort.
Men det skulle göra allt så mycket enklare.
Gud vilket tjat det är på mig.

Blev även lurad idag. Men det tog ett tag.
Trodde inte på det först.
Kom sedan på vad personen sa i helgen och det var då jag gick på den.
Tog ett tag.
Jag tackar dock gudarna i himlen att det bara var ett första april skämt.
Så april april Alexandra.
Hämnden är ljuv nästa år.

Har även pratat med folket i stan jag känner typ om att äta en glass i solen.
Alla jobbar eller slutar sent.
Då solen antagligen gått ner.
Men det kommer fler soldagar.
Hoppas jag iaf.
Får ta glassen jag har i frysen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0