Lovely

Tisdagen har varit en fin dag.

Isoleringen tog slut på jobbet,
ledde till att jag kom hem lite tidigare.
Tog en dusch och begav mig till Danne,
där Linnea, Kim och Liam var.
Erik kom också efter jobbet.
Käka taco.

Sen åkte vi ner till Green Cargo.
Danne skulle tvätta, vaxa och byta däck på Kims bil
Jag tog en svamp jag med och tvätta av min pärla.
Missa dock mitten på huven men se det positivt,
färgen satt kvar :)

Medans Danne och Erik höll på som mest drocg vi tjejer och Liam till Max.
Liam behövde matas.
Och vi hitta lite smått och gott också.
Var snälla och tog med oss kaffe till grabbsen iaf.

Åkte hem vid halv 8 då DH börjar igen.
Underbart.
Äntligen ngt vettigt att göra på tisdagar.

Förövrigt hatar jag bara mitt jobb.
Skapliga idioter till chefer.

Slut på dagens uppdatering.
Tråkig, svar ja.
Men det är dom ju jämt.
image43


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0