Radio

Radion är helig på mitt jobb.
En dag utan rix morron zoo och hela dagen är förstörd.

Jobbet var okej idag.
Vart glass med Soffan efter.
Årets första mjukglass, damn va gott.
Om man inte räknar donken förstårs.
Satt i parken en stund i solen och hade det fint.

Imorgon blir det shopping, mat på något fint ställe och sen krogen.
Det ska bli nice.

Och igår kom äntligen sommardäcken på.
Bror min hjälpte snällt till.
Och mat+matlåda hos farmor och farfar.
En fin fin dag.

Kvällen spenderades i Blackus med Myggan, Barra och deras galna hundar.

Läste Myggans bok när jag kom hem.
Sjukt dålig men jag lova ju.
Tog bara 45 minuter.
Jag är helt sjukt snäll tror jag.
Skulle med andra ord även kalla det IDIOT! =)

Nae nu är det dags för lite mat.
Brinks Saltgurka. Det är fina grejor!
image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0