Sluta röka.

Jag måste fan sluta röka.
Flåset finns ju inte längre.
Pinsamt dåligt.

Vill inte sluta när alla runt omkring röker.
Mamma sa att hon ska sluta om hon får fast jobb - efter sommaren vet hon.
Då slutar Nisse då också.
Kim lär man ju inte ens behöva fråga.
Myggan skulle sova på saken över en natt - han svar blev, vad ska man då göra?
Den enda som var på var Sara.
Men henne umgås jag ju inte så mycket med.
Men då har man iaf någon man ska slå :)

Det här med rökning är bajs.
Men ibland kan det va mysigt.
Mysigt kanske inte är rätt ord.
Men ni som röker kanske vet vad jag menar?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är riktigt på med att sluta röka. Men det är ju sommar snart och då vill jag inte sluta. Efter sommaren Alex? Vad tycker du?

2008-04-15 @ 15:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0