Underbara vårdag

Det är såhär en riktigt underbar vårdag ska vara.
Jobbet var ju tråkigt som vanligt men eftermiddagen, trevligt värre.

Hem och duscha för att sen möta min vän Cissi på stan.
Kände för en fika i solen och det enda stället som hade plats i solen var Harrys.
Så vi började där.
Jag med Pepsi och Cissi kaffe.
Efter ett tag ville va ha något att tugga på så det vart en plocktallrik och nachos med dip.
Mumsigt värre.
Och så den kalla ölen i solskenet var pricken över it.
Som man brukar säga.
Satt där i några timmar.
Emma kom även ner och höll oss sällskap efter jobbet.
Och så en som Cissi kände och hennes son.
Det är såhär sommaren ska börja!

Helgen var också grymt fint.
Grillning hos Kimii med henne, Tomas, Helena, Myggan, Barra och Danne.
Sara, Ryman och Johan kom förbi också.
Kim och jag skulle ro och det gick bra efter mycket om och men.
Och ett asgarv.

Lördagen vart det flytt, jag, mamma, nisse och myggan som vanligt.
Mamma sa att Myggan var mycket bättre än vad jag va haha.
Sen vart det Thaimat :)
Kvällen vart lugn med samma folk och några öl tillsammans med ost och kex.
Slutade med att jag och Myggan somna i våran soffa.

Söndagen var också festligt.
Lugn och skön i solen på dagen och en avslutning i Grensholm.
Barra och Myggans hundar skulle bada och det gick ju sådär.
Dom gick inte i vattnet förrns vi slängde i kex :)

Men nu är det tid för lite Ugly Betty.

So Long.

image44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0