Utan mina solglasögon

Idag var det ett riktigt härligt sommarväder igen.
Hämta Cissi efter jobbet så drog vi till Willys och köpte den här månadens matlager.
Skjutsa henne till jobbet efter och det var då jag märkte att nu är det vår.
Rutan nervevad i min pimpade pil.
Och musik på hög nivå. För första gången på en sommar :)
Det enda som saknades var brillsen.
För som sagt va, utan mina solglasögon ;)

En annan sak som har hänt för första gången är att jag blev stoppad av farbror blå.
En rutinkontroll vid bageriet i gamla Blackus.
Jag klara mig utan böter men höll på att få 2500 kronor för att den minsta i syskonskaran Hiltunen inte hade bälte.
Men det tog dom bort och gav Hannis och Hiilta 1500 var istället då dom inte heller hade bälte.
Jag skulle ändå ha vägrat betala dom där 2500 kronorna.
Men som sagt va jag klara mig.
Hade lite problem med att blåsa i alkomätaren så farbror polisen fick hjälpa mig genom att trycka på en knapp eller något typ. Haha.
Men nån gång ska vara den första och den kom efter lite mer än tre och ett halvt år.

En dag kvar till helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0