Vingengala

Helgens bravader var enormt trevliga.
Fredagen var lugn på 40-årskalas.
Min kära mormor körde hem mig vid 12.
Då kom Myggan hem till mig och vi gjorde inte mycket.
Satt framför tvn och vänta på 2 fyllskallar som kom vid halv 3.
Kan vart de roligaste kommentarerna jag hört på länge.
Så Myggan och jag fick oss ett varsitt skratt :)
Han gick väl hem runt 4 nån gång och jag somna som en stock.

Lördagen ville jag bara att tiden skulle gå fort,
fort,
fort.
Såg Juno för att fördriva tiden.
Vid halv 5 kom Rask, Sara, Lilli, Emma och Saras mamma och körde bort oss till Erica.
Vi var sist.
Fint folk kommer alltid sent.

Klockan 7 traskade vi bort till Folkets Hus för årets Vingengala.
Tjohooo vad trevligt jag hade.
God mat,
god dricka,
goda vänner
och allt som man kan begära.
Thank you!

Var hemma vid 4 efter en totalt misslyckad efterfest.
Stanna i kanske 20 min innan jag traska hem.
Råkade även ramla i trappen när jag kom hem.
Nisse och Linus vakna för att jag låg och garva i min ensamhet.
Kul hade jag iaf.

Bara ett år kvar till nästa gala och den längtar jag till redan nu!

Söndagen blev mer än slapp.
Vakna vid 11 och tog en dusch.
Prata med Myggan en sväng som kom upp vid 1.
Gick till Konsum och lägenheten som brann med Doris för att tjuvkolla lite.
Måste ha brunnit bra mycket där inne.
Sen gick vi hem och åt gårdagens rester.
Gott jävlar.

Mygget gick hem och duscha sen åkte vi in till lägenheten.
Somna vid halv 2-2 någon gång inatt så jag är gansla slut.
Men å andra sidan kan jag aldrig somna på söndagar ändå.

Så tack alla som förgyllde min helg.
Den var bäst.

Förresten, det sägs att man ska sluta innan det är försent.
Men om det redan är försent då?


image40image41image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0