Allt kan vända på en natt

Egentlige vände det igår.
På kvällen.

Allt har hamnat på en extrem låg nivå.
Så jag säger som er andra två, skiter i vilket.
Tråkigt att det ska bli såhär.
Tråkigt att alla blir inblandade som inte ska.
Men det är inte mitt fel iaf.
Och det känns skönt.

Men efter att få höra alla extremt löjliga kommentarer så börjar detta bara bli skrattretande.
Varför hacka ner mer på mig?
Vad har jag gjort?
Garanterat inte något som är värre än det ni gjort iaf.

Men nu har det vänt.
Det är nästan så jag vill tackar er.
Tacka er för att jag slipper er.
Att slippa bli utnyttjad och fan och dess moster.
Väx upp och inse fakta.
Ni har gjort fel,
det är ni som är korkade om ni inte fattar det.
Men för tusan.
Sparka på en som ligger,
det är moget.
Fast jag ligger inte längre,
jag bara skrattar åt era fånerier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0