Älskade regn

Är jag den enda som är glad över regnet?
Att äntligen få sitta inne utan att känna ångest?
Kanske beror på att jag jobbar om dagarna iaf.

Så idag har det bara degats i soffan hela dagen.
Eller städa faktiskt en timme först.

Var på ActionMeet i lördags.
Tusan va det regna, då var jag inte lika glad över vädret.
Tog kort på en orange bil där som jag la ut på bdb.
Vilket ledde till att ägaren kommentera haha.
Inget festligt alls ;)

Kvällen avslutades med Wasa.
Var och träffa Myggans bror en sväng först.
Himla trevlig kväll.
Dag också förövrigt.

Annars händer det massa sjuka saker nu.
Allt på en och samma gång.

Du och jag är inget vidare bra,
men jag kan inte säga nej.
Jag kanskte rent av behöver dej.

Kommentarer
Postat av: JEnny

Fan har du inte fått besked om skolan än eller ? :)

2008-08-06 @ 22:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0