And I´m In

Damn, hade skrivit massa så försvann det .
Jag suger.

I vilket fall som helst är jag inne på skolan nu.
Känns gött, slipper Whirlpool.
Kanske jobba lite extra för pengar behövs ju alltid.
Skönt att Jenny ska gå där också.
Skapligt sammanträffande :)

Känner inte direkt för att plugga längre.
Men vad tusan ska jag annars göra?
Kommer inte långt på den utbildning jag har.
Plus att jag ändå inte vet vad jag vill jobba med.
Inte helt iaf.
Så logistik blir nog bra.

Har även börjat med innebandyn ordentligt nu.
Shit vad kul det är.
Det går åt pipsvängen men vad kan man begära?
Har ju bara gått tre träningar.
Fotbollen läggs nog på hyllan iaf.
Är livrädd.
Foten gör ont efter dagens träning också.
Kanske dax att bli seriös och träna på musklerna.

Ser förövrigt grymt mycket fram emot lördagens lagfest.
Har ju inte haft en på år och dar.
Sen innan jag åkte till Australien.
Och jag har vart hemma i ett och ett halvt år.
Som sagt va, länge sen.
Ut till Hilta på landet.
Eller jag vet inte om det är landet.
Men ska bli trevligt att se hur hon bor.
Så har hon och Hannis gjort en tipspromenad också.
Ska bli grymt festligt.
Laget, alkohol, lekar och grillning.
Fint då :)

Ajja nu ska jag sova.
Måste ju va pigg de sista fyra dagarna på jobbet.
Eller inte, skiter i vilket.

Men hej med er.
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0