En gammal vän

Börjar med att svara Sandra:
Jag kan ju förtusan inte klättra i luften då han hängde på en tråd haha.

Idag har varit en grym trevlig dag.
Eller inte jobbet.
Men efter åkte jag hem och duscha.
Sen vart det en tripp till stan och tog en fika med min gamla vän Lina Holgersson.
Har inte träffat henne på typ 7-8 år.
Inte pratat med henne heller.
Första gången var förra sommaren då jag hitta henne på internet.
Hennes familj flytta till Gävle när hon va 16.

Så vi började med en fika.
Sen en stund i lekparken med hennes barn Nova.
Och sen några timmar hemma hos henne.
Va sjukt trevligt.
Hoppas det håller i sig nu bara och vi träffas igen.
Sjukt festligt att hennes sambo ska gå samma klass som mig haha.
Och så känner han tydligen Nicklas Bäckström haha.
Det tyckte jag va festligt.
Ge mig en autograf haha.

Nu är det bara 2 snuskiga dagar kvar på jobbet.
Fan så nice.

Nu ska jag äta en avokado.
Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0