Hatar att ha rätt, när man vill ha fel.

Den här helgen har vart festlig.
Va hos pappsen i fredags och grilla och så.
Himla trevligt.

Lördagen började med förfes hos Knet.
Sen vidare till Wasa.
Sen gick vi typ över hela stan fram och tillbaks.
Slutstation vart iaf Palace.
Träffade massa gamla klasskamrater och det var trevligt.

Kvällen avslutades med Max och ett enormt garvanfall.
Cissi det puckot hade sytt in sin klänning och fick inte av den.
Garva så jag inte fick luft :)

Annars händer det endel sjuka saker just nu.
Och det sjukaste är att jag fick rätt i slutet.
Något jag sagt sen oktober hände.
Jag är nog synsk ;)
Fast jag hatar när jag får rätt i fall som dom.

Ska iaf iväg och spela äckelfotboll snart.
Borde ställas in när det är skitväder.
Vill inte vill inte vill inte.
Jag har ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0