Livet är en fest och du är bjuden

Det tråkiga är bara att ingen vill va med i min fest.
Finns ingen som vill byta heller.

Skulle sluta röka nu när innebandyn börjar ordentligt med riktiga tider.
Ha, yeah right att det går just nu.
Jag får fortsätta att va sämst.
Det får bli dyrt, men det kommer det inte bli.
Då jag typ spyr varje gång jag stoppar ngt i mun.
Mår konstant illa.
Det är det fan inte värt.
Med lite tur kanske det håller i sig så slipper jag tvinga mig själv till bantning ett tag.
Kan jag ändå inte äta så spelar det ingen roll.
Snabbmat går bra.
Eller det går iaf att tvinga i sig.
Men det lär jag inte äta.

Kanske ska köpa ny klubba idag till innebandyn.
Det vore kul.
Fast jag vet inte om jag hinner.
Har en annan sak som står högra på listan.

Och jag kommer garanterat inte säga vem som sagt ngt.
Personen som gjort det litar på mig.
Precis som jag litade på er.
Men jag tänker fan inte svika.
Inte någon som är en vän och berättar.
En riktig vän som bryr sig om mig på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0