No One Else

Skapligt jag spelar sönder den låten i bilen.
Minst 3 gånger varje dag jag sätter mig i den.
Jag bara älskar den.
Den får mig nästan på bra humör.

Och du anonym, jag undrar verkligen vem du är.
Fina kommentarer haha.

Börjar bli lite gladare nu iaf.
Satt med Kim och Barra i bilen förut och bara garva.
Kan iaf se det komiska i det hela.
Hur kan ni va mest arga när det är ni som gjort fel? Haha.
Jag fattar inte.
Men skit samma.
Kommer aldrig förstå iaf.
Och orka ens försöka egentligen.
Jag mår ju bara skit av det.
Men fan att det skulle bli så här.
Så himla tråkigt.
Och alla er andra runt omkring som blir inblandade.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Men tack för att ni finns där.
Ni vet precis vilka ni är, namn behövs inte <3

Förövrigt så satt vi även vis konsum.
Inte ens i en timme spela vi musik.
Och så dog batteriet i Myggans bil haha.
För den har jag fortfarande kvar.
Glöm att han får den än.
Så jag och Barra gick hem till mamma och hämta Mazdan och startkablar.
Halv 11 på kvällen, inget festligt det var för det.
Fick sig yttligare ett garv haha.

Nu är det dags att sova.
Yttligare en dag i helvete avklarad.
Får se hur många till det blir.
Nån gång släpper man det.
Men kommer aldrig glömma.
Så är det bara.

Men som sagt va, tack för er som finns <3

Och Winnerbäck va grym igår!
Han fick mig att gråta.
Hade inte gråtit hälften så mycket om jag inte vart så ledsen.
Men det var helt sjukt bra.
Han är min kung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0