Så himla mycket lättare.

Skolan kändes mycket lättare idag.
Berodde kanske på att det inte var någon äcklig affärsengelska eller matte.
Så idag gick jag på helg.
Ledigt tills på måndag.
Skönt :)

Va med Jenny och kolla på en lägenhet till henne och Pettsson efter skolan.
Var himla frän faktiskt.
Iaf korridoren, den gilla jag.
Så nu sitter jag och väntar på fröken Cecilia Lundin.
Grymt seg människa.
Men vi är vana haha.

Imorgon blire systemet och massa annan inhandling.
Ska bli himla festligt tycker jag.
Hoppas på bättre väder bara annars blire trångt.
Men det kan jag leva med.
Ge mig fredag lördag nu.
Ska bli himla trevligt :)

Imorgon ska bilen lämnas tillbaks då jag får tillbaks mina pengar.
Så imorgon blir det att gasa lite extra när jag åker ut till Blacka.
För sen är det slut med det roliga.
Då blire åka raggar-mazda igen.

Kanske ska fixa ngt att äta.
Hej små vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0