Så mycket för så lite

Inget överdrivet kul i uppdateringen nu i denna härva.
Bara hur du kunde spela som om ingentinga hadet hänt när du kom fram.
Och sen inte tro att jag vet vad du säger.
Hmm, vad tänker du med?

Så undrar jag även hur kablarna i min bil kan va helt fuckade?
Det var ju en tanke som dök upp i skallen på oss direkt.
Men så korkad kan man väl inte va?

Det hände iaf en grymt kul sak igår.
Jag Sandra och Kim var på Caroline.
Så tappa Kim ut min läsk under bilen.
Så bilen var tvungen att rullas bakåt.
Så jag sätter mig på passagerarsätet,
lägger ur växeln,
tar bort handbromsen och bilen börjar rulla bakåt.
Fort jävlar!
Och på vägen kommer det en lastbil.
Så jag slänger mig på bromsen med handen och Sandra försöker stoppa bilen genom att hålla emot bakom haha.
Det är nog lätt.
Sjukt kul var det iaf.

Nu ska jag kila till skolan.
Som förövrigt känns himla onödigt.
Jag fattar inget.
Hoppas det blir bättre.
Då får Kimi champange :)

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0