Student

Så har man gått och blivit student.
Än så länge har vi inte gjort mycket nyttigt men det lär väl komma, tyvärr.
Jag seg som jag är har varken beställt böcker eller ansökt om csn.
Inte speciellt smart kanske.
Skulle ansöka om csn nu men det gick inget vidare alls.

Igår va det rix.
Va lite folk som stod i öltältet där och såg inte ett skit.
Hörde musiken och hade en öl i handen.
Räcker bra för mig.
Sen åkte blackaborna hem med bussen så då leta jag upp Kim och Sandra.
Vart lite fyrverkerier.
Trodde helt seriöst det va två som skulle tävla iaf.
Men icke.
Grymt besviken.
Sen gick jag hem och sov.

Ikväll blir det träning.
Ingen fys dock för vi måste stressa in till Kalle Baah.
Blackabo som man en gång va (är på helgerna) så är det ju ett måste.

Så dags att packa väskan nu och bege mig upp på stan idag igen.
Ska träffa Lina och ta en fika.
Sen blir det ut till Blacka.

Förövrigt gör Sverige ett grymt OS =/

Ett sista förövrigt, jag har blivit mörkhårig.
Nu snackar vi riktigt mörkt.
Känner mig blekast i världen.
Men nöjd med färgen är jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0