Att få en kram kram till

Idag vart det en himla lurig dag på jobbet.
Eller lurig ska man väl inte säga.
Men han jag är med var iaf sjuk idag så jag fick vara med några andra.
De städade hemkunskapen och sen var det fika så jag svull som jag är klämde i mig en bulle.
Åkte hem vid halv 12 och nu sitter jag här.
Imorgon blir det dock som vanligt.

Ska väl snart bege mig ut mot blacka och sola.
Brukar ju hända att jag gör det, ibland lite för ofta.
Men jag kan inte låta bli.
Va en kille som fråga om jag hade badat i ett solarium i tisdags för jag va mycket brunare då tyckte han haha.
Då påpekade dock en annan grabb att det var ljuset som gjorde att det såg ut så haha;)

Nog snackat om detta skit.
Nu ska jag lyssna på kramsången några gånger innan det blir att "bada i solariet".
Det ska bli min ringsignal sen när jag får den.
Kunde ju lixom inte få den sist.
Och lägga in från datorn blir bara muppigt.
Nae jag skulle ju sluta sa jag.

Du är min största skatt, du gör mitt hjärta glatt.
Och när vi kramas är jag din, din kramis din kanin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0