Bye bye mazda

Efter cirka tre års trogen tjänst är det nu dags att säga hej då till mazdan.
Den har nått sin gräns och det känns tråkigt.
Känns som när jag skulle sälja moppen när jag va 16 eller ngt.
Tog kort med mig och moppen då så jag ska göra det med mazdan också ;)
Pimp-mazdan min bästa vän, alltid trogen =D

Ska bli Volvo-raggare på heltid nu.
Hoppas fan inte du lurar mig på riktigt nu.
Och hoppas det finns en del så fort som möjligt så jag kan sätta fast den.
Eller inte jag, utan Myggan och han ska även få äran att fixa min stereo.
Får se om det finns hopp för den i en annan bil.
För nu låter den ju inte för bra haha.

Men som sagt va.
Bye bye mazdan.
Får se när du blir skrotad...

Förövrigt fick jag nyss höra en rolig grej ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0