Det omöjliga har hänt

Helt sjukt men jag har gått och blivit sjuk.
Har inte vart sjuk sen 2an i gymnasiet så det är helt sjukt.
Kände mig konstig (eftersom jag aldrig är sjuk) så jag va tvungen att ta febern och den fanns oxå haha.
Och det har jag inte haft sen jag opererade bort blindtarmen när jag va 12 eller ngt.
Helt sjukt men samtidigt festligt.
Jag måste va den enda som tycker det är festligt att ha blivit lite sjuk ;)

Så får se hur mycket det kan spelas på matchen imorgon.
Det kanske är över då för inget annat verkar ju hålla i sig.
För jag vill fasen inte missa den :)
Inte för att vi kommer vinna men ändå. Det var ju dock ingen nyhet heller.

Jag, Kim och Rask va hos Linnea igår.
Himla trevligt och Liam va lika galen som vanligt när han vakna till.
Och herr Båvemyr va lite på lyset och festlig han också ;)
Sen hände det andra saker som vi titta på även fast vi inte såg ngt.
Men vi gjorde ett gott försök och fick ändå veta vad som hade hänt.

Får se vad som händer ikväll.
Adios.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0