Du är gåtan som jag aldrig löser klart

Den senaste tiden har vart himla trevligt.
Förutom det som hände i torsdags natt.
Inte ett dugg kul men bra att det gick så pass bra som det ändå gjorde...

Annars har de senaste dagarna gått himla fort.
Vart hos Linnea två dagar, åkt ring bakom min bil när snön äntligen kom. Fasen så kul det är =)
Har ju självklart sett idolfinalen och igår va det fest hos Sars.
Himla trevligt synd att jag spåra ur och jag fattar inte riktigt varför.
Jag bryr mig ju egentligen inte och vill ju inget så varför.
Idiot som jag är.

Och idag har den enda resan jag gjort gått till Sörping.
Var lite festligt på läktaren faktiskt haha.
Som vanligt :)

Annars hade vi ju förövrigt match igår oxå.
Och det gick lika bra som vanligt, shalalalala.
Fasen så tråkigt fast det var ju riktigt väntad faktiskt :)

Nae nu blire Wallander.
Hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0