Du och jag är inget vidare bra men jag kan inte säga nej

Nu är det nära tills Winnerbäckfilmen kommer!
Snarare imorgon och då ska den ses oxå :)
Sa till mor min att jag kunde ta den i julklapp för att jag visste att Kim ska få sin så och att jag inte riktigt vet vad jag önskar mig.
Men då skulle jag inte få den förrns på jul och aldrig att jag väntar tills dess ;)

Och idag kommer mina delar till bilen.
155 friska kronor vilket inte ens jag tycker är ett slöseri.
Hoppas det hjälper för igår va fasen inte bilen snäll mot mot när vi gled mot stan.
Och absolut inte inne i stan.
Nästa gång ska jag räkna hur många gånger den dör.

På träningen igår kan jag förövrigt ha gjort en årets vurpa med hjälp av Hiilta =)
Och med tanke på att jag inte drog någon på onsdagsträningen så var det ju dags för en rejäl.
Det hade ju som sagt va gått en vecka sen jag råkade snubbla på en linje som stod upp extremt mycket.
Körde iaf 2 lag med alla spelare på plan och 2 bollar.
Jag som back står nere vid mitt mål där Jonna från andra laget står oxå.
Och jag tänker, ähh här kommer jag förbi så jag tar bollen själv och går.
Dom andra är extremt upptagna med den andra bollen eller ngt så jag tar mig upp ganska lätt.
Så när jag är några meter från mål tar jag bollen och går till vänster för att skjuta.
Och då backar Hilta (som va i mitt eget lag) ett steg för att skjuta hon oxå.
Och där kommer jag med fart när hennes ben flyger bakåt och jag drar omkull med en jävla smäll haha.
Jag försökte faktiskt hoppa över benet men fastnar med foten ändå.
Hiilta fatta ju såklart inte vad som hände för hon såg ju inte mig alls då hon precis fått andra bollen.
Så tack vare henne fick vi inte ett enda mål av två chanser ;)
Men det spelar ingen roll för vi vann ändå med 23-10.
Och jag vart kvar sist igen och va död som jag vet inte vad.

Men nog om det.
Nu ska jag snart packa min väska och bege mig mot stan.
Ska till Pema och skaffa anställningspapper.
Träffa David då jag och Hulta va på Maxi igår och han sa att det förmodligen blir jobb i januari igen.
Vart frågade jag halvnervöst och hoppades att han inte skulle säga Whirlpool.
Men nog fasen gjorde han det!
Så efter nyår kanske man är tillbaks på det där vidriga stället som jag sa högt och tydligt till alla som jobbar där att jag aboslut inte vad som än händer tänker komma tillbaks dit.
Även till chefen.
Så om det blir att jag hamnar där kommer första dagen bli pinsam som tusan!

Förövrigt var det himla kul på Donken igår.
7 idioter som pratar gamla minnen och garvar som om man inte har sett varandra på flera år.
Dessutom mellan 12 och 1 på natten haha.

Nae nu får det va nog.
Ska försöka få ihop en önskelista till pappa nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0