En töntig och dålig fråga, men ändå.

Det här kanske kan va en av dom blåstaste frågor jag kommit på.
Men jag måste ändå få skriva den här.
Den kan även va extremt löjlig.

Sitter iaf och läser amirs blogg.
Han den där gaybloggarn ni vet.
Så har han fått frågor om när han förlora oskulden.
Han förlora den tillsammans med en kille men då måste man ju nästan förlora den två gånger?
En gång när man sätter på och en gång när man blir påsatt.
Eller är jag helt ute och cyklar?
Eller vilket räknas det som när dom har blivit av med den.
Jag kan ha en ide men är fan inte säker.

Riktigt låg fråga men ändå.
Jag var bara tvungen... =P

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha det är fan sant, han måste ju förlora den två gånger om han inte både ger o tar samtidgt typ... Vi kanske är blåsta :P

2008-12-17 @ 14:52:41
URL: http://www.nogg.se/zazza86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0