Finner inga ord

Kan ju börja med att skriva att jag inte minns det förra inlägget haha.
Trodde det var typ Kim som skrivit det för att driva med mig på natten eller ngt =D
Men iaf, helgen då.

Fredagen var lugn.
Hemma vid 3 efter att ha väntat in Simon och åkt omkring lite.
Barra och Myggan var ju ute ett bra tag oxå när dom kom tillbaks.

Sen lördagen.
Började med en skit match som vanligt.
Är så förbannat trött på att förlora så det finns fan inte.
Inte ens kul längre.
För första gången i typ hela mitt liv tycker jag innebandy är tråkigt.
Och det vill jag inte.
Jag vet ju att jag tycker det är kul egentligen.
Sen efter matchen drog vi in till stan. Kim och jag.
Satt hemma hos mig och förfesta innan vi drog till wasa.
Och jag hann tydligen med att säga både det ena och det andra till taxichaffisen.
Vi fick tydligen en stor buss oxå men det minns jag inte.
Och om jag ska skriva vad jag inte minns kommer detta inlägg bli skapligt långt.
På wasa va vi bara en timme.
Men det kändes som längre.
Gcik tydligen fram till en lirare med tomtemask och drog honom i skägget haha.
Inte en aning om vem det var och Kim sa att han typ garvat åt mig.
Kim hann även med att bli arg på mig och mamma ville tydligen inte ens dansa med mig.
Ajja, det är sonm vanligt så man börjar bli van.
Alltid denna jävla fylla och så minns jag inte ens hälften.
Men jag minns resten av kvällen.
Typ allt iaf och den var helt sjuk.
Mer säger jag inte.
Men det spelar ingen roll då redan hela Blacka vet.
Säger som Kim, hur lyckas vi?
Det spelar ingen roll vart vi är.
Det händer alltid något helt sjukt ändå =)

Och nu är det vardag igen.
Himla tråkigt.
Har en sjuk jobbig vecka framför mig på jobbet iaf.
Men det är skönt att ha ngt att göra.
Och det är pengar.
Det tackar vi för =)

Men nu orkar jag inte mer.
Dessutom har jag tvätt i tvättstugan.
Fasen så tråkigt....

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Kim

Hehe jag har verkligen inte skrivit inlägget innan! Jag kommer faktiskt ihåg att du skrev de :) Och som sagt.. aa hur lyckas vi? :D

2008-12-02 @ 19:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0