Hans vän jesus sa ta hand om dig nu

Så va helgen slut igen och nu ger jag mig in på en arbetslös vecka igen.
Gud va kul, inte.
Men man är ju van
Men mina pengar från a-kassan kan ju vara snälla att komma snart iaf.
Pengar ska dom ha en men punga ut några till mig verkar tydligen jäääävligt svårt.

Nu tar vi helgen.
Fredagen skulle ha blivit lugn men det blev den inte även fast jag var ganska död.
Begav mig bort till Hulta där han och Myggan drack några öl.
Och efter att ha jobbat hela veckan var ju inte jag sen på den ideen.
Satt där i några timmar innan jag gick hem och sov.

Lördagen spenderades med en sväng till Linköping för att köpa smådelar till min ganska så döda bil.
Även kallad skorv.
Men dom hade ju utgått så självklart är bilen fortfarande halvdöd.
Det är bra att man har en ny bil så att en finns delar till den ;)
Köpte iaf tändstift som min bror bytte när vi kom hem.
Det visade sig även att det ena satt löst så inte konstigt bilen vart helknasig.

Sen kallade soffan i 2 timmar innan jag begav mig till sportis för att kolla b-laget.
Och på ngt konstigt vänster som aldrig har hänt förut så hade dom inget folk i seket.
Och på ngt annat vänster som heller aldrig har hänt förut blev jag tillfrågad och va snäll nog att hoppa dit med Madde och Kim.
Men vad är en lördag i seket när man då även får en korv? ;)

Sen vare bara hem och göra sig redo för en wasa-kväll.
En kväll där jag förövrigt blev kvar där hela kvällen :)
Där vi också hitta dom största nördarna någonsin jag sett på wasa.
Men det var himla trevligt och jag kommer ihåg allt.
Än så länge allt vi pratat om iaf ;)
Kvällen avslutades med Leons och "äggtoddy" innan jag dog i sängen.

Söndagen spenderades i sportis och såg på Billerud Cup.
Var faktiskt riktigt roligt.
Och den roligaste för dagen hade Madde bjudit på när Robin lura henne =D

Men nu orkas det inte mer.
Måste ta tag i mitt liv =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0