Här sitter vi och har det bra

Fasen vad dålig jag är på det här asså :)

Senaste tiden har iaf vart himla trevligt.
Och över förväntningarna va det på festen i vånga.
Inte den på julafton utan den i klippan i lördags.
Hade inte trott jag skulle ha överdrivet kul men det hade jag.
Kanske det kan bero på den höga promillen i kroppen?
Den borde iaf vart hög.
Så att det ska bli kul där uppe på nyår har jag nog ingen tvekan om.
Vånga, det är helt sjukt. Det trodde jag mkt om mig själv för några år sen va.

Igår va jag Kimii och Sars på bio.
Såg Vi hade iaf tur med vädret igen och den va himla festlig.
Hade inte väntat  mig ngt annat heller :)

Nu ska jag iaf in till staden snart.
Glömde att man dricker champange på nyår och glömde därför att köpa det.
Men Kim skulle åka in idag så då följer jag med.
För ett nyår utan champange är inget riktigt nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0