Helg =)

Så var det äntligen helg och jag sitter hemma hos mamma som vanligt och väntar på mat =)

Får se vad som händer ikväll.
Blir väl lugnt med tanke på att det nog blir krogen imorgon.
Och då ska jag fasen va där tills det stänger!
Hoppas det blir kul =)

Men före krogen blir det en sväng till Biltema och systemet då jag och min bror ska ge oss på att försöka fixa mina jävla bil.
Får krupp på aset snart.
Kommer ju inte ens in i den ibland.

Igår var det förövrigt innebandy och det var himla spännande.
Hade dock vart mer spännande om jag inte hade kört liveuppdatering över sms hehe.
Men spännande nog ändå.
Tur att några lag vinner när vi vägrar göra det.

Men som sagt va.
Nu är det nog dags att ta tag i det här och göra ngt ikväll.
Om man orkar =)

Ajöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0