Kom änglar kom älvor

Så var allt det tråkiga gjort.
Matlagning och tvättningen :)
Den här gången gick det inte lika bra som sist.
Va strumport som saknades som vanligt men den ena har ju hamnat på annan ort så den går ju förklara ;)

Har även betalt räkningarna nu och märkte att jag tydligen fört över pengar i lördags innan vi gick på krogen.
Så hade jag sagt till Kim att hon fick dricka upp 3500 om hon ville. Haha.
Lysande Alexandra lysande.
Du minns verkligen inte ens allt som hände innan du gick hemifrån :)

Men nu är det bara massa tv som gäller under kvällen.
Desperate Housewifes =)

Förövrigt blir det en jobbig vecka på jobbet om man jämför med vad jag trodde.
Torsdagen skulle vart ledig men blev 7-17.00 istället.
Fredagen skulle va 13.00-17.00 men vart 8.00-17-00. Hårt!
Men sen är det helg så får man se om man går på skiten igen.
Antagligen gör man det för det finns ju inget annat att göra.
Men det blir nog fint.

Nu ska jag sluta skriva skit.
Hej med er.



Sne men va fan. Varnig för gupp =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0