Nu är det snart slut

Nu är det inte långt kvar på det här året.
Tackar för det.
Och jag ser grymt mycket fram emot nyår.
Jag tror det blir kalas =)

Idag har det däremot inte vart kalas.
Krångel med biljävlar i förbannelse.
Och sen när försäkring och allt är klart så är ju självklart Alexandra så duktig att hon tar slut på batteriet.
Jag blir riktigt stolt över mig själv!
Fast påställningen funkar inte som det ska även fast dom på försäkringen och allt säger det.
Det kopplar inte mellan dom.
Sicket skit.
Ska inte köra med bilen i onödan.
Hallå det här är Blacka, vi kör typ endast med bilen i onödan när man inte har ngt att göra.
Typ som ikväll.

Nu ska jag iaf bege mig in till stan och käka Kina med pappa och Eva tror jag,
Himla tur det då Mygg fresta mig med jävla thaimat.
För det är inte fy skam det heller.

Ska bara kolla hur det går med laddningen innan jag drar.
Hell yeah det ska bli gott =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0