Onödigt vetande

Kan ha sett en riktigt onödig film nyss.
Saknade helt poäng och sluta som den börja.
Tråkigt.

Och mitt i filmen ringde Eva-Lena från Enenbyskolan och kolla om jag kunde jobba nästa vecka.
Och eftersom jag har nada inplanerat så sa jag ja.
Är korta dagar så det är bra då jag inte köpt en enda julklapp.
Skulle behövas önskelistor.
Och så måste jag hitta julklappar till den där leken som typ alla kör på julafton.
Och som Sara och jag prata om igår, vart blir festen på jul av? ;)
Cissi vart nästan chokad när vi sa att det är flera som brukar festa på jul.
Eller för två år sen kom jag precis hem så jag va död men lite öl vart de hemma med lite folk.
Och förra året hade jag fasen inte någon dricka och morsans öl smaka skit.
Så då vare typ lugnt då också.
Vilket måste betyda att man måste festa iår, eller hur?

Och snart har jag vart hemma i 2 år.
Det är aldrig kul när man räknar.
Men det kommer va värre i Mars då jag kommer säga, nu är det 3 år sen jag åkte.
Hur många år kommer jag hålla räkningen egentligen?

Kommentarer
Postat av: Kim

vet inte ni vart det är fest på jul? Ska inte ni till samma ställe som mej och rask? Och alla andra? :)

2008-12-09 @ 18:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0