Solen i ögonen

Andra dagen på enebyskolan avklarad :)
Nae Stina jag har inte bytt jobb jag är arbetslös hehe.

Man lär sig att uppskatta småsaker som man inte tänkt på förr.
Eller det är fasen inga småsaker om man väl skulle mista det.
Men att det kan vända så fort, det ska gudarna veta.

Annars sitter jag här och väntar på att jag ska orka springa till statoil och köpa tvättmedel så jag kan tvätta klockan 4.
Känns som att det inte är min tvättdag idag men om man ska följa mönstret så är det så.
Tvätthögen är iaf stor som ett hus så det måste fan va min dag idag!

Men nu ska jag faktiskt ta mitt feta arsle och dra vidare.
Till Statoil bara.
Fasen nu ska jag va duktigt =)


Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, nae ok då!

Ska svara på mailet snart! ;)

2008-12-17 @ 14:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0