Spikat

Då var det klart.
Och ett extra plus i kanten oxå :)

När jag kom hem från en träning med 9 pers och noll målvakter så skulle jag slänga i mig en macka.
Samtidigt ringde Myggan så det va bara att äta macka utomhus för han skulle testa en sak på min bil.
Den har nu en vacker smilegubbe på motorhuven haha.
Vacker är väl synd att kalla den men det låter bra :)

Sen avslutades samtalet med att han och Barra gled iväg i min bil och jag i hans.
Han ville så gärna ha min blå pärla till skolan imorgon.
Men dom hann inte komma längre än till Ica innan bilen börja hoppa haha.
Jag tror min mil protesterar mot att jag ska dumpa den =D

Förövrigt har min fråga fått en del personer att tänka.
Men ändå kommer vi inte fram till ett riktigt svar.
Synd att fråga olle inte gick på tv för då kunde man skickat till honom och frågat.

Nu ska jag se slutet på det där om killen som ska föda barn.
Det är ju helt sjukt.
Stackars barn säger jag.
Inte för att jag tror att dom kommer bli dåliga föräldrar.
Utan för att det bara är så helt fel.
Män ska inte föda barn, det är bara så.
Inte för att han är en riktigt kille men ändå.
Jag tycker det är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0