Torka

Nu har det vart torka ett tag.
Men tro inte att det kommer komma för mkt nu för det.

Julen har vart kalas iaf.
Blev frisk tills i tisdags då den börjades hos pappa.
Men presenter och grejer i mängder.
Jag menar verkligen mängder.
Jag är en bortskämd skit men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte gillar det =)
Sen vart det sing star tills klockan 3 då oskar ville gå och lägga sig.
Så det var bara att stänga av och det tackar min hals för.

Julafton spenderades i Kimstad med mors sida av släkten.
Himla trevligt det också och den norska julaftonen slår ju fan allt.
Anna vart skitlack men vann ändå sin tomte.
Och jag fick min dödskalle också som folk skulla ta från mig hela tiden bara för att jag vill ha den haha.
Försökte gömma den under armen innan spelet börja men mamma sa det så jag åkte dit :P
Sen vart det ett onödigt besök i vånga som jag kunde vart utan.
Gjorde ett besök till senare för att hämta sara.
Barra hade nog oxå behövt åka hem då haha.

Ikväll blire att dra till Sofi på lite vin.
Har inget bättre för mig ändå skulle jag tro och det ska bli trevligt.
Synd att hon kommer va brun som en pepparkaka =)

Ajja nu blire inget mer för det är dags för mat.
Hatar alla som är på kryssning så att dom inte är på krogen idag istället =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0