Det är bra märkligt.

Helgen har vart fin fin och dagarna bara flyger iväg. Borde va helg från torsdag till söndag så man hinner med lite saker. Känns ju inte som om man får något gjort.

Men iallafall. I fredags åkte jag till Blackus och plocka upp Myggan och hans fälgar så begav vi oss till hans far i Vånga så han kunde ta lite kort på epan som han skulle lägga ut på internet så han kan få den där skorven såld.
Vart kvar där ett par timmar då Myggans far hade öl som Myggan hitta.
Men eftersom att jag körde var det cola som gällde för min del. Var trevligt iaf och så hade vi ju något att göra.
Efter några timmar begav vi oss till Sid som höll på med sin brors bil och plocka med honom hem till Blacka.
Sen hände det inte mycket.
Myggan kom upp till mig efter ett tag så gjorde vi inte mycket.
Han gick hem och jag somna runt 12.

Sov länge länge i lördags. Eller halv 12 är väldigt länge för mig.
Åkte bort till mamma och Nisse och käka lite och dom visa mig poolen för här skulle det badas.
Mamma och Nisse åkte på Kent runt 7 så då snodde jag, Myggan, Kim och Hulta Nisses utomhus pool med bubblor och 40 grader.
Var väldigt skönt och vi satt där i över 3 timmar skulle jag tippa. Gick upp till sist för att det vart för kallt även fast vi täckt för halva poolen och trängdes alla fyra på andra sidan :)
Vänner, öl, cigg och utomhuspool kan det bli bättre? ;)

Söndagen var det dags för en tur till Vånga igen och den där epan för någon skulle komma och kolla på den.
Men inte fan dök dom up p och det kläckte dom ju ur sig vääääldigt sent.
Så där stod vi haha.
Åkte hem till mamma och nisse en snabbis och sen upp till Kim en stund.
Sen vart det Åby för pepparstek och världens godaste potatisgratäng. Skapligt med vitlök!
Tack för den måltiden pappsen. Trevligt med god mat när man har namnsdag ;)

Men nu är det dags att hoppa till soffan.
Kan hända att jag halka när vi bada i lördags och har världens sträckning i högra låret. Kan knappt gå haha.
Sen halka Kim på arslet på samma ställe haha. Medans jag låg i soffan och gapa och hade ont så jag tjöt.
Så träningsvärken försvann och jag fick en gudomlig sträckning.
Pappa säger att jag förmodligen inte kan träna på ett tag men det skadar inte att försöka.

Nu tackar jag så mycket för mig och önskar er alla en trevlig måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0