En helt vanlig måndag

Ännu en pissig äcklig måndag avklarad. Det mest positiva är att det är långt kvar till nästa måndag. Eller typ så lång kvar som det kan vara. Man får inte heller glömma att tisdagar ändå är den värsta dagen på hela veckan. I Just Hate Tuesdays.

Något som gjorde mig väldigt glad var dock Köping igår. Var till och med bättre än man mindes det. Tobbe är en riktigt lirare asså när han står och svär och skriker till några korkade apor. "Idioter, förstår ni inte svenska? Eller kommer ni från Norrköping?"
Man kan ju inte göra annat än att sitta med ett enormt stor leende till dessa festliga människor. Men önskar att programmet vara mycket längre än 30 minuter för det går så himla fort.
En timme kunde dom väl göra varje vecka iaf? För det är ju trots allt en riktig tittarsucce.

Annars blir det här en lugn och fin vecka ser det ut som. Förutom den jobbiga tisdagen igen då. Och denns tisdag lär bli tuuuuuusen gånger jobbigare då jag har tusen saker att göra.
Tvättstugan först och det är typ en mil dit (om man överdriver med typ en mil ) sen måste golvet torkas då det inte har gjorts på måååånga måndare. Äcklig jag vet men va fan. Orka säger jag bara.
Och så massa kartonger och skit ner till sorteringen, men vad gör man inte för miljön? Och sorteringen är i garaget som är i huset mitt emot och det är ju också en bit att gå.
Men sen vid 7 och allt det tråkiga är gjort inklusive matlagningen så är det ju Gossip Girl på tv och det var ju ganska festligt.

Nu orkas det inte klaga mer utan avsluta med att säga att träningen var bra idag tjejer. Roligt var det också.

Nu väntar soffan och sen bingen.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0