Halta-Lotta

Idag var jag hemma från jobbet och så även imorgon.
Benet vägrar bli bra så snart blir jag tokig. Det går ju lite åt rätt håll men fan vilken tid det tar.

Så igår var jag Kim, Myggan och Hulta på stan och shoppa lite.
Lämnade även in bilen för lagning och besiktning. Så nu väntar dödens dom och jag är grymt nervös.
Ska hämta den imorgon så det ska bli spännande och se hur många fel den hade. Förhoppningsvis inga!
Efter vi vart på stan åkte vi till Kim och såg på Ciao Bella.
Den var helt okej och grymt pinsam. Konstigt folk kan man säga.
Sen åkte vi lite hit och dit tills jag åkte hem och sov. Somna som en stock.

Idag vart det först en liten promenix med Linnea och Liam och så köpte vi glass på ica.
Kanske inte det smartaste att gå men det var ju så fint väder.
Himla trevlig var det också :)
Sen gick jag hem och hängde tvätt så kom Myggan en sväng och så följde jag med honom och köpte glass på Anitas. Fast jag hade ju redan ätit min,
Och puckot fick för sig att spela på GreyHound också.
Han hade dock inte en aning om hur det gick till men det ska bli festligt och se om han vann haha.

Åkte in med 14.18 bussen till stan och träffa Rasken på bussen.
Det var ju inte direkt igår man åkte buss nykter :)
Sen gick mamma och jag på bokrean och jag samla på mig 8 böcker varav en va en bok med alla 7 Narniaböcker i så nu blir det läsning på hög nivå. Trevligt värre.
Käka även lite mat innan mamma åkte och klippte sig.

Så ikväll ska man väl underhålla sig med läsning om inget annat händer.
Men skulle det bli så skulle jag inte klaga. Men göra något skulle inte heller skada :)

Nu ska jag iaf städa hos mina små fina fiskar så dom får det lite finare.
Ska kanske ta ner ljusstaken också som stått i fönstret 2 månader för länge.
Det är ju så man skäms.

Men tack för mig och snart är det helg.

Förresten tycker jag det är väldigt tråkigt att Hästen inte får fortsätta kvala. Och så missa jag matchen igår.
Men får hoppas på ett ännu bättre år nästa säsong.

Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0