Jag blir så trött

Jag fattar ingenting.
Varför ska det va så himla svårt att bara va och skita i allt?
Om jag bara kunde sluta med det jag håller på med, eller snarare inte håller på med.
Men tankarna och beslutsångesten finns ju där.
Jag säger som jag sa till Kim igår chansen finns ju att jag går från två till ingen.
Fan ta mig, fan ta allt och fan ta mig härifrån.

Har väl haft "fullt upp" de senaste dagarna.
Igår vart det hockey med Gilen och Kneten. Hade inget bättre för mig när jag ändå inte kunde träna så jag orka inte åka till blacka för att kolla på halv 9 en onsdagkväll.
Och jag har ju vart är på alla träningar förutom igår. Men i måndags träna jag ju dock inte.
Men hockeyn va trevlig även fast matchen inte var någon större höjdare.
En vinst är ju alltid en vinst och i detta läge är det ju ett måste.
Sen vart det hemfärd och lite tv innan jag slockna i sängen.

Idag vart det en fika med min kära vän Sofi på fräcka.
När jag kom hem skulle jag börja att lägga in musik på min ipod, eller mera musik.
Det börja med att datorn blev fuckad och jag inte fick igång den på typ en timme.
Var dyngarg så jag tröck i mig två bullar i ren frustration haha.
Sen fick jag iaf igång datorn efter mycket om och men och märkte då att alla låtar på ipoden hade raderats.
Kul kul kul kul. Vart ännu mer arg men tröck dock inte i mig en bulle.
Efter ett bra jävla tag fick jag iaf in lite låtar men på totalt fel sätt. Har inte en aning om vad jag gjort och det gör mig också förbannad.
Jag blir så arg på allt tekniskt skit att det är helt sjuk.
Eller så är jag bara äckligt arg på mig själv som inte fattar något.
Men det är ju å andra sidan inte ovanligt. Det har jag ju hört många gånger.

Sitter nu här med Efterlyst på och är fortfarande arg. Men på många saker och inte bara tekniska prylar.
Tack gode gud att det är helg imorgon. Och då kommer en annan typ av ångest.
Men man är ju ledig iaf och det är alltid fint.

Jag blir arg/ledsen på allt jag ser. Sluta bry dig tänker jag. Men jag kan bara inte.
Varför kan jag inte läsa dina tankar?

Kommentarer
Postat av: Verner

ta en treo!!!

2008-02-22 @ 11:57:12
Postat av: Jag.

Alltid lika spännande kommentarer verner :)

2008-02-22 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0