Jagad av pensionärer

Kommer hem efter en dags arbetande och ser en hel skara pensionärer komma ut ur en konstig dörr jag aldrig förr sett i mitt garage.
Och självklart hamnar jag mellan dessa pensionärer och vi snackar ju typ minst ett 30-tal haha.
Men jag måste ju bara säga att jag inte kände mig ett dugg gammal och det kanske var bra för mig som fick åldersnojja när jag fyllde 20,

Är lite besviken på mig själv idag också för att jag bara inte orka ge mig ut runt strömmen idag. Hade varken tid eller lust kändes det som.
Men jag borde egentligen gjort det då det aldrig var någon träning igår då b-laget hade match istället. Men å andra sidan ser det ut som att det blir fotboll på tisdag för Sara har visst sagt att vi skulle komma haha.
Och så berättar hon det när jag sitter vid klockan och har effektiv tid igår så jag glömde det också, vilken stjärna man är :)

Det var ngt jag hade tänkt skriva om men nu är det visst glömt. Ska skriva ner lite recept nu innan jag drar till farsaaan på lite mat. Tackar man ju inte nej till direkt.

Och nu är det bara en dag kvar till helg. Wunderbaaaar!

Kommentarer
Postat av: sofi

åhh, vill du inte ut och springa med mig nån dag? så tråkigt att göra det själv ju :)

2008-02-08 @ 14:10:34
Postat av: Verner

Blogg nörd :D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D kul för dig att gå till kalle baah själv hahahahaha ååååhhhhhhhhh sopa :D

2008-02-08 @ 15:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0