När man blir gammal

Har nu varit halt till och från i 2 veckor och spyr snart på skiten. Det sista nu kan man väl dock inte skylla på något annat en min egna dumhet.
Under dessa två veckor har jag iallafall kommit fram till att det borde vara hemskt att bli gammal och stel.
För det är precis så jag känner mig och inte heller går det fort framåt.
Så fy för att bli gammal säger jag bara. Det kommer gå så långsamt att komma dit man vill....

Helgen var som många andra helger.
I fredags var vi uppe hos Hannes och Sara en sväng. Gjorde inte speciellt mycket så jag åkte hem vid halv 12. Hade som sagt va match dagen efter, och den vill jag ju för allt i världen inte missa.

Så halv 1 åkte jag till sporthallen och värmde upp. Kände redan på uppvärmningen att låret inte var fit for fight men eftersom att jag är en envis jävel sa jag att jag verkligen inte tänkte gå av planen förrns det small till.
Och det tog hela 3 minuter och 13 sekunder.
Så nu är innebandyn slut för den här säsongen. Och jag är absolut inte lycklig över det.
Dom roligaste matcherna kvar och så får jag inte va med.
Life sucks!

På kvällen begav vi oss in till någon lokal i stan för att lyssna på Riddim Section.
Det var väl trevligt så länge det vara. Fram till tolv eller något.
När alla blev ledsna och arga gick jag och Myggan till spårvagnen.
Kim och Linnea åkte hem men fick komma och lämna min hemnyckel först som jag glömt i Kims väska. Himla tur att jag kom på det i tid iallafall för annars hade det blivit lite svårt att komma in haha.
Sara, Hannes, Barra och Angelica åkte också hem så efterfesten det pratades om blev aldrig av.
Min efterfest vart på Max och tusan vad gott det var.
Sen tog efterfesten slut och det var dags att sova.

Söndagen började med en lång jävla promenad som Myggan envisades med till Danne vilket förmodligen har gjort mitt ben ännu mer fuckat.
40 minuter tog det men man såg en del fina hus på vägen och det var faktiskt lite trevligt såhär i efterhand måste jag säga.
Synd att vädret inte var på topp bara men det var ju bättre än det är nu.

Begav oss sen upp och tände några ljus där Daniel körde ihjäl sig. Kom upp dit samtidigt som hela hans familj stod där så vi väntade vid bilen. Extremt sorgligt...

Kvällen avslutades med innebandy i sporthallen och sen Wallander och Köping hemma hos Danne med honom, Kim, Hulta och Myggan.

Nu ska jag halta vidare mot min matlagning...


Kommentarer
Postat av: Verner

vad synd det är om dig rö :D:D:D:D MEs

2008-02-26 @ 17:33:29
Postat av: Jag.

Det tyckte min chef så tyst med dig din lilla råtta ;)

2008-02-26 @ 18:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0