Perfeeect.

Skulle man nästan kunna kalla den här helgen. Det enda som jag hatar är förlusten mot ibf som inte var ett dugg rättvis. För första gången under hela jävla säsongen var vi fan värda att vinna men inte lyckas vi ändå. Helt sjukt asså. Och den där Boiardt har ju inte ett rätt i skallen.
Skrek så man trodde hon höll på att dö när det bara var en jävla lårkaka. Efter typ 10 minuter spela hon resten av matchen ändå. Och då kan jag meddela att 5 av dom 10 minuterna var paus.
Man kunde fan tro att hon hade en-nära-döden-upplevelse. Fjolla.

Annars har helgen som sagt va varit perfek. Fredagen var lätt bäst och började med några öl i sporthallen under division 4 matchen. Sen begav vi oss upp till Kim och sjöng Sing Star och drack mera öl med goda vänner.
Kim, Myggan, Sid, Lilla Sara, Stora Sara och Hannes om jag minns rätt. BarrisCapish kom också upp en sväng lite senare.
Somna vid fyra typ och har varit död hela helgen efter det. Tyder det på att man börja bli gammal?

Lördagen var det sporthallen hela dagen med en liten resa för att käka mat mellan matcherna. Är inte speciellt intresserad av P15 faktiskt....

Sen på kvällen drog vi till Löfstad och gick en runda. Eller jag ville va där runt tolvslaget så vi kom precis före så jag fick som jag ville. Skrek två gånger men den ena gången såg jag bara fel och personen jag trodde jag såg då stod 2 meter längre bort så då skrek jag igen.
Men Sara skrämde mig fan först. Ungjävel :)

Och idag drog jag, Myggan, Barra och Kim till Biltema och köpte färg till min bil för nu ska den rollas om. Farfar var lite tveksam först men sen sa han "gör va fan då vill då". Så jag köpte babyblå färg typ och sen svart till motorhuven haha.
Och på fredag drar projektet igång nere i Norsholm då bilfan måste stå två dagar efter man fixat färgen så det var bara att ta det över helgen.
Tycker det här ska bli himla intressant men det tycker som sagt va inte farfar :)

Så helgen har vart festlig så jag har inget att klaga på.
Och för att göra det helt perfekt börjar nu En annan del av Köping! Finns det något bättre program? Svar naeee.

Så tack och adjö gott folk. På återseende.

Kommentarer
Postat av: soffan

ååh så rätt. ner med B. från poängligan där hon INTE hör hemma. hahah ;)

2008-02-05 @ 17:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0