Pimp My Ride!

Tycker dom i Köping är så grymt söta. Man blir så glad av att bara se dom. Är det inte märkligt att man kan bli så glad av att se människor som dom?
Dom förgyller mina söndagar och så är det bara. Älskart!

Känns förövrigt som att jag har bott i Norsholm denna helg.
Åkte direkt ut till mamma i Blacka i fredags där mäklaren var för nu ska huset säljas. Ska bli roligt att se hur dom ska få plats med allt i Nisses hus om dom nu inte hittar något tills vårat är sålt haha.
Men iaf, vid 5 åkte jag och Myggan till Norsholm med ett stopp hos farmor och farfar först för att hämta nyckeln.
Nere i Norsholm började vi med att tvätta bilen då den inte blivit tvättat sen december 2006 eller ngt. Var så himla skitig att smutsen inte gick bort utan vi fick slipa bort den.
Så satte vi maskeringstejp och tidningar överallt där vi inte skulle ha någon färg och satte igång att slipa.
Sen var det dags för rollningen. Och herre jävlar viken färg jag hittat, grymt snygg måste jag då säga.
Kom färg lite här och var då vi även drack öl under vårat arbete. Hade vattenkrig oxå för att roa oss och jag blev nersprutad med högtryckstvätten till sist. Dum ide det där med att springa ut :)

Vid 11 kom min broder och hämta oss. Självklart kom vi inte därifrån direkt utan var hemma i Blacka runt 12. Då begav vi oss upp till Ludde för några öl och det var ju trevligt.
Vid 2 eller ngt gick vi bort till Nisse där mamma och han var och tog oss en cigg och en snaps. Och snapsen slog för vi alla fyra var helt döda dagen efter :)
Vid 3 var jag iaf hemma efter mina äventyr. En mycket trevlig kväll.

Uppe med tuppen kändes det som och satt i bilen till Biltema vid 11.15. Kommer inte ihåg vad vi köpte typ men det blev iaf en stor Fanta och glass på donken på vägen hem.
Sen höll vi på med bilen fram till 3 då vi behövde åka då jag hade match och samling halv 4. Och innan skulle vi hem till Nisse och käka lasagne.

Matchen gick skit som vanligt och fan vad arg jag blev på deras spel. Visst vi spelar fult men dom var ju fan helt störda. Kul när Nypa tackla dom haha. Dom flög.

Efter mkt om och men bestämde jag mig iaf för att inte gå på krogen. Så vi körde upp Myggans epa till Vånga och sen ner till Norsan igen. Kom dit vid 10 och åkte hem vid 2 och då kan jag säga att vi var helt döda.
Höll energin uppe med en påse chips och lite cola ;)

Söndagen sov vi ut läääänge länge. Till 12 iaf och det brukar jag aldrig göra.
Åkte till Norsholm som vanligt men idag tog det bara en och en halv timme kanske och det tackar vi gudarna för för nu är jag trött på den där lokalen. Känns som jag bott där den senaste tiden.
Men jag är grymt nöjd med resultatet så där har vi gjort ett bra jobb.
Så n får vi se vad nästa projekt blir. En sak som jag lärt mig efter helgen är iaf att bilar är inget kul att hålla på med hur länge som helst.
Så det är ju en himla tur att inte jag valt det yrket.

Så nu ska jag äntligen få krypa i sängs efter en jobbig helg. Kul men jobbig. Tur att man har snälla vänner som Myggan :)

Varför kan man inte få bestämma själv hur man vill känna? Jag blir så trött på mig själv.

Så nu tackar jag för mig med att säga Xibit släng dig i väggen. För min bil är grymt snyggt pimpad ;)
Pimp My Riiiiide!

Kommentarer
Postat av: sofi

va äre för färg då? :D

2008-02-10 @ 22:55:43
Postat av: Verner

Vinn en ipod

2008-02-12 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0