Smärta

Att ha träningsvärk kan ibland vara ganska behagligt, det känns lixom som om man gjort något.
Och sen kan man ju också ha en hej jävlar träningsvärk också och det är precis vad jag har drabbats av.
Vaknar jag på natten och ligger obekvämt som bara den så ligger jag hellre kvar än byter ställning.
Det här är ett helvete.
Och det där med att den bästa metoden med att få bort träningsvärk är att träna är bara grym bullshit.

För vi hade ju som sagt va match igår i Motala och då hade jag ju också träningsvärk. Uppvärmningen var hemsk och benen vägde typ 20 kilo mer än dagen innan.
Men jag tänkte att då blir det bättre imorgon. Men glöm det det är värre, mycket värre!
Så jag lovar er alla att det ska jag aldrig säga igen. Aldrig någonsin.

Torks som vanligt med asmycket. Men den här gången vart det inte tvåsiffrigt i arslet. Men det vart inte heller något mål i den där gigantiska hallen.
Det var festligt att jag flög över sargen också haha. Hur ofta händer det på en skala från 1-10? Har max hänt en gång förut men tror nog inte ens det haha.
Vart även matchens lirare och vann massa chokladtoppar som alla fick smaka och sen ett par blå fotbollsstrumpor vilket är kanon då jag knappt äger några.
Skulle även kunnat tagit ett par shorts =D

Och idag är det ju den där underbara dagen alla hjärtans dag. Har aldrig tyckt om den. Eller den stör mig inte men är det inte bara mycket roligare att få saker när ingen måste köpa det åt en?
Det tycker iaf jag.
Men som sagt va, dagen stör mig inte.
Kul för affärerna som tjänar massa extra pengar.
Vi köper tydligen 4 miljoner rosor idag jämfört med typ 300 000 eller ngt vanliga dar. Om det nu var så mycket?

Ajja, jag ska iaf bege mig ner till Statoil nu och köpa cigg.
Sen blir det slappande i soffan efter en hård start på veckan.
Och nu är det bara en dag kvar till en helt underbar helg. Alla helger är ju underbara förstårs :)

Skulle va trevligt med bad som vi pratat om men vi får la se hur det blir med det. Öl är ju också gott.

Ha en trevlig kväll och tack och adjööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0