Uppe i varv

Jag hade ett ovanligt sätt att börja på. Men det har visst glidit mig ur minnet.

Idag är det iaf tisdag. Farmor och farfar dök upp på fika en sväng efter jobbet för att fira min namnsdag som var i söndags. Bättre sent än aldrig. Blev en bit prinsesstårta och det var ju inte igår man åt det.
Vart snuskigt mätt men gott som tusan.

Hade tvättstugan som vanligt på tisdagar och det gick åt helvete igen. Den här gången var det torktumlaren som inte funka så nu hänger det tvätt över hela lägenheten.
Speciellt över sängen. Det är ju tur att man har en enormt stor lägenhet som man kan fylla.
Blir full efter några t-shirtar men man får hitta på lite.

Internet är muppigare än någonsin också och det funka inte förrns pappa kom hit och ringde internetbolaget. Funkar havlt efteråt för han som kunde mest var inte där.
Så dom ville att jag skulle gå hem från jobbet så dom kunde ringa upp mig för att inte dom fick igång det. Stor risk att jag skulle få det. Eller inte, men jag skulle gärna vilja :)

Igår var jag nere på träningen och titta på den och eftersom att jag har gjort illa mitt lår kunde jag inte va med. Trodde det var en sträckning men det är inte säkert längre eftersom det är mycket bättre.
Men vi skiter i träningen imorgon oxå och laddar till matchen istället. Känns lite viktigare än en liten ynka träning.
Så man får väl se om det blir Blackus imorgon iaf. Antagligen inte....

Åkte in till stan efter träningen med Myggan, Kim och Hulta. Eller jag och Kimpa i min bil och dom andra nördarna i den andra.
Dom tre 86:orna och maskotten som Kim kläckte ur sig i lördags haha. Eller något liknande iaf :)
Gjorde inte alls mycket förutom att lura bort Myggan och Hulta i ett parkeringshus som vi hade dýngtur för att vi kom ut ur sen.
Åkte efter en bevakninstjänstbil och höll på att köra in i den då porten var nere och han öppna.
Tänk om inte han vart där och vi blivit instängda där under natten. Skapligt fränt haha.
Lätt värt det för att ha fintat bort dom totalt!

Nu orkar jag inte spender mer tid här. Chilinötterna och Fantan sen i söndags lockar.

Det känns som att vi gör likadant igen.
Varför orkar jag ens bry mig?
Det märkliga är att det känns som att du bryr dig likadant tillbaks.
Eller har jag bara fått allt om bakfoten?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0