2008 kommer bli ett dåligt år...

för alla som föds blir 08:or.

Det skämtet hörde jag för några veckor sen och tyckte det var hysteriskt kul. Ska väl tilläggas att jag på kvällen festat och klockan var typ 9 på morgonen. Vilket betyder att jag garanterat fortfarande var full.

Nyår vart mer än lyckat med tanke på att jag dagen innan suttit vid typ 18.00 utan att veta vad jag skulle göra. Velig som jag är har jag alltid svårt för att bestämma mig.
Åt lite mat med mamma, Nisse och Lillebror först innan jag gick bort till Sandra och sen vidare till Bus. Kvällen gick sjukt fort och helt plötsligt var klockan 3 och vi som bor åt samma håll traska iväg i gemensam klunga. Svängde förbi mamma och Nisse och hämta potatisgratäng som jag glatt smällde i mig när jag kom hem innan jag somna på två röda sekunder runt halv 4 snåret.
Tycker dock fortfarande att nyår är överskattat och alltid kommer va. Eller inte när man är liten för då fick man ju alltid va vaken så länge man ville.
Men nu hoppas vi på ett roligt år!

Året börja förresten bra då det första jag gjorde var att konstatera att jag tappat bort min plånbok. Grattis Alexandra. Men kortet är iallafall spärrat så bara därför hittar jag väl den imorgon. Men sånt är livet.
Det börja garanterat mycket värre för min bror.

Men nu ska jag hoppa i säng och läsa så långt jag hinner innan jag somnar med boken över skallen.
Tack för idag, slut för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0