Damn!

Det här året är vårat lag helt sjukt dåliga på innebandy. Eller säsongen ska jag väl säga. Det börja bra men det går bara mer och mer utför. Och det går helt sjukt dåligt för mig också. Hade hoppats att 2008 skulle göra saken lite bättre men icke sa nicke. Dessutom hatar jag blåögda föräldrar som bara dyyyrkar sina egna barn som är precis värdelös. Dom snackar tydligen en jävla massa på läktaren och klagar på alla utom henne. Fick bekräftat det av en person till idag haha.
Ja jag veeet vi är helt sämst men hon är en av dom sämre!

Annars har jag fått en stereo inkopplad i bilen så det känns inte så dumt att åka Mazda längre. Lite konstigt när det kommer ljud bara som man inte är van vid. 
Men sjuföritusan vad långt tid det tog att fixa. Koppla in en stereo i en bil från 86 är inget jag rekommenderar. Myggan lär nog inte göra det heller då det va han som koppla in den :) Thank you!  

Snart är ledigheten slut också. Får sova ut ordentligt imorgon men då lär man ju inte kunna somna på kvällen sen. Men  det är ju en helt annan femma.

Ska väl ta och fixa lite mat snart. Morsan och Nisse drog till Ringarum och lämna mig hemma med en sjuk katt. Så nu blir det att sitta ute i gamla Skärblacka idag igen. Men det känns som att jag hade gjort det iaf. Men man vet ju aldrig. Får hoppas katten överlever nu när jag ska ta hand om den för det gör ju iaf inte mina fiskar.
Jag är inte så bra på det där med djur :)

Fick förresten ett nytt husdjur i morse när jag åt frukost. En ekorre :)

Nu orkar jag inte mer. Ajöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0