Eliten

Skulle bara kalla oss som kör på linan nu för eliten. Det syns ju vilka det är som kan och inte kan. Vi 11 som är där nu är ju kungar. Klarar allt varje dag så vi behöver inte bry oss om skiten iaf. Undra bara hur många fel vi gjort...?

Kim och jag (låter som igår) hade ett intressant samtal idag. Eller intressant och intressant ska man väl inte säga men det gick ju att smsa om det i flera timmar. Sen att jag var lite seg till och från när det kom många ugn är ju synd. Synd att hon jobbar eftermiddag nu också för då har jag ju ingen att skicka till och roa mig när allt är som tråkigast.
Jag kom iaf fram till en bra sak men den är lite elak men som man bäddar får man ligga. Gör jag det som jag sagt att jag ska göra kommer jag få jordens ångest men va fan. Det skulle va festligt och det är ju inget fel i det hela.
Så jag säger bara låt spelet börja!

Sen fick jag även höra idag att Kalle Baah spelar på Wasa den 9/2. Tror nog att alla vet om det utom jag men skit samma. Man ska kanske ta och pallra sig dit även fast man sett dom 18 miljarder gånger. Men det är ju alltid festligt med livespelningar och dessutom skulle det va trevligt att gå till Wasa nån gång för jag har aldrig varit där. Står på deras hemsida att det nog lär va mycket folk så det hoppas vi på. Men det vet man ju aldrig förrns efteråt.
Måste även dra en sväng till Borgen på Black Jack också nu när det inte blev av i fredags. Minns inte datumet men det går ju att kolla upp.

Skulle även mer än gärna dra en gudomlig sväng till fjällen och bara slänga mig utför backarna i all världens fart. Eller jag önskar jag kunde men nu har jag ju inte åkt bräda på många år och inte fan har jag någonsin kunnat åka fort men man kan ju drömma :)
Skulle va kul att komma bort härifrån och till snön och bara skit i allt.
Lär väl dock inte finnas några resor kvar men det är ju ett bekymmer jag inte behöver bry mig om då jag ändå inte har någon att åka med.

Jag är en liten ond jävel ;)
Stina och jag på min avskedsfest. Hon är saknad här i gamla goa Norrköping
Sen svullas det en sväng på Subway i Bangkok oxå

För att inte glömma underbara Singah och baren brevid hotellet med de söta thailändarna.
 Hemskt kort men vad gör man inte för att kära moster ska få va med :)

Skulle egentligen blivit lite bilder från nyår 2002 (!) men dom filerna ville inte va med idag. Små va vi iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0