En helt vanlig fredag

Synd att påstå att jag uppdaterar ofta. Inte på senaste tiden iallafall.

Kom nyss hem efter en  runda på stan. Ringde Soffan efter jobbet och kolla vad hon gjorde. Hade turen att hon redan var på stan med Cissi som skulle till arbetsförmedlingen så hon kunde följa med mig en sväng.
Var tvungen att köpa födelsedagspresent till Liam som fyller ett på söndag. Känns verkligen inte som ett år sen vi var hos Sara på sexparty och prata datum om när Linnea skulle klämma ut ungen.
Men det är det ju dock så se vad tiden går fort.

Påvägen till stan mötte jag massa människor såklart. Och jag tror jag tyckte säkert synd om ett par stycken av dom. En  för att han gick ensam och spatsera lite konstigt. En annan för att han var gammal och verka lite sjuk när han var tvungen att skynda över ett övergångsställe och så vidare. Tyckte även synd om ett gossedjur som såg ut som att den var nerdrogad, fast o andra sidan är ju säkert inte det fy skam heller. Det är ju synd att jag ska tycka synd om allt sånt där konstigt skit. Men så är det ändå.

Annars händer det inte så mycket. Var hos Cissi och fika igår vilket var trevligt då jag aldrig blir bjuden på fika någonstans. Man känner sig riktigt gammal då men det är ju dock vad jag är :)

Så nu blir det väl att njuta av helgen innan det är måndag igen. Ska dock bli intressant att jobba då och få se alla ombyggnader och hur det kommer att gå. Jag tror det kommer gå åt helvete haha.

Så nu ska jag bara bestämma mig om jag ska ut till Blacka eller inte. Mamma och Nisse ska grilla och det är ju inte fy skam så valet lutar ditåt. Kan få massage på mina döda axlar då också, skulle inte sitta helt fel.
Sen imorgon har herrarna först match hemma och sen drar jag till Linköping för att få dyngtorsk. Hoppas på att slippa köra så jag kan dränka förlusten i öl på vägen hem.

Nu tackar jag för mig och önskar alla trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0