Ett år

Idag hade Lollo och Robban ett årsjubelium på jobbet. Vilket betyder att jag också har varit på det där piss Whirlpool i ett år, fast imorgon. Vilket ska firas i tvättstugan efter jobbet.
Jag och Lollo som lova varandra att vi skulle aaaaaldrig va kvar där efter sommaren. Men se på oss nu. Ingen hanterar skruvar lika bra som vi Whirlpoolarbetare ;)

Spara massa kort jag hade på datorn nyss till skivor så jag kan förinta denna sega klump och ta fram den nya fina bärbara datorn jag skaffa mig för ett par dagar sedan.
Inget avancerat men den har inte 2000 miljarder virus och tar 10 minuter att starta iaf. Så det tackar vi för.

Men så åter till korten. Massa från min kära resa till Australien och Thailand. Var mest från mina två veckor i Thailand kvar att bränna och gud vad jag vill tillbaks. Inte fy skam att leva i det landet ett par veckor om året.
Lite färg på kroppen då också så man slipper gå omkring som ett vitt lakan om dagarna. Gillar inte det här med vintern lika mycket som sommaren om det inte är snö.
Men det har det ju varit dom senaste dagarna och det tackar vi för. Fast nu är det plusgrader igen och äckligt och jävligt ute. Give Me Summer!
Titta även på några midsommarkort. Himle trevlig helg det där :)

Så har jag bara en sak att säga till, bästa meningen kom jag fram till på länge och jag måste bara skrika ut den varje gång Winnerbäck sjunger den:
"Här sitter jag och baddar såren med salt det går åt helvete med ALLT"
Vackert va? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0