Gammal och ny

Hitta min och Sofis gamla årskrönika från 2004. Så jag tänkte ta samma frågor och göra den igen. Sparar det gamla här oxå :)


Årskrönika 2004
Årets Händelse: Körkortet. Har nog aldrig blivit så lycklig. Jo Spice Girls konsterten!
Årets Förfest: När jag slog Verner i bowling =D
Årets Fest: Min 18-årsfest. Riktigt roligt innan bråket!
Årets Bertfan: Marre Mull, kan varje replik så det är inte mer än rätt
Årets Par: Kim Wall och Emma Lundin. Söta på fyllan =)
Årets Raggare: Mattias Malmström och Elin Hiltunen!
Årets Klant: Gilen. Man kan inte sparka på en vägarbetsgrej och slå sönder ansiktet!
Årets Damp: Alla bråk som blivit har ju vart damp. PowerMeet, Storvreta m.m.
Årets Misslyckande: Andra dagen på Agustifesten. Katastrof. Förutom Gu Va Gott
Årets Fall: Martina när hon skulle sparka på Lina och finnen i trappen i Storvreta!
Min vurpa i fjällen är fan het också! Gilen i asfalten med, finns massa!
Årets Största Ångest: Midsommar, ojojoj vilken ångest!
Årets Höjdpunkt: Strovreta, riktigt kul. PowerMetet är hett också =D
Årets Linslus: Sofi. Ingen vill va med lika mycket som henne på kort. Vilket leende!
Årets Pök: Hiilta och Gurra. Gurra raggar på alla mina kompisar =D
Årets Flört: Sofii och Markan. Äntligen fick Soffan till det efter måna ragg!
Årets Citat: Men Alex vill inte du bada i min pool, jag kan va badvakt. O Forsen kan
med bada och Sofii oxå, så kan jag va badvakt"
Årets "Kommentar": Jag: Räkan vet du vad "i natura" är?
Räkan: Äre inte när man sätter in pengarna direkt på kortet...?
Årets Bertreplik: Kan ingen! Tycker inte om Treb Walker/Bert Stjärt!
Årets Fylla: Valborg eller Midsommar lätt. Ujuj då gick det utför. Kanske Palace?
Årets Bakfylla: Västerås. Gick upp innan man gick och la sig, i ett tält. Vilket helvete!
Årets Strul: Agge och Sjödin? Bäckmark och Wahlis? Haha, finns ett par!
Årets Hynda: Sofi. Pojkvän eller ej så går det inte att komma ifrån!
Årets Raggningsreplik: "Tjena chipset här står du och smular" På chipspåsen!
Årets Ego: Min lillebror!
Årets Drygaste: Sofi mot oss när hon pratar med Markan i telefon!
Årets Snyggaste: Ja du det var en bra fråga. Men honom måste jag ha missat....
Årets Dialekt: Norrlandsdialekten på PowerMeet. Hörde inte va grabbarna sa!
Årets Mytoman: Jimmy Bäckmark och Robin från Dalarna
Årets Spelberoende: Nibbe. Han spelar som ingen annan, och back går han oxå =)

Årskrönika 2007
Årets Händelse: När jag kom hem från Australien (tycker jag själv) då det var roligt att överraska alla andra =) Plus att Linnea och Erik som fick Liam :)
Årets Förfest: Har inte varit så många förfester då förfesten och festen varit på samma plats känns det som...
Årets Fest: Skulle varit Dannes utflyttningsfest men den sluta ju klockan tolv så jag har ingen riktig speciell. Midsommar var dock mycket roligt!
Årets Bertfan: Känns inte som att någon tjatar om Bert i min närhet längre.
Årets Par: Finns många men Sara och Hannes får väl vinna den här kategorin. Fast dom blev tillsammans 2006.
Årets Raggare: Ja ni, på ett eller annat sätt måste nog Kimpa ta hem det. Inte för att hon raggar men får till det haha.
Årets Klant: Sandra Pettersson då hon hoppar på kryckor igen efter x antal skadade saker förra året.
Årets Damp: Vet inte riktigt men jag själv har säkert fått ett par anfall haha.
Årets Misslyckande: Att jag börja jobba på Whirlpool för nu kommer jag inte därifrån! Men jag har ju ett jobb iaf...
Årets Fall: Barra när han hoppa över elden på midsommar och mitt ner i diket när jag och Myggan plocka blommor :)
Årets Största Ångest: Lätt min lilla utflykt med den fulaste i hela Australien! Kunde inte äta dagen efter -bläääää-
Årets Höjdpunkt: Lars Winnerbäck i Himpan och Linköping - Färjestad 3-6
Årets Linslus: Lätt som en plätt. Myggan!
Årets Pök: Två personer som står mig väldigt nära. Den ena har visst samma blod som jag. Säger inga namn men fan vad jag garva nä jag hörde historien :)
Årets Flört: Finns inga flörtar längre. Eller?
Årets Citat: "Sätt aldrig någon du älskar åt sidan för någon du tycker om. För den du tycker om kommer sätta dig åt sidan för den personen den älskar.
Årets "Kommentar": Du sa att du hade en Vingengala att ta igen och nu har du gjort det.
Årets Bertreplik: Fortfarande ingen som snackar Bert här....
Årets Fylla: Min egen vet jag inte men Barra och Hannes på midsommar var ju en märklig syn
Årets Bakfylla: Tror faktiskt det var den 25:e december...
Årets Strul:
Årets Hynda: Idag skulle jag inte kalla det hynda utan ngt finare ord. Men den vinner nog Kim. Slå mig inte :D
Årets Raggningsreplik:
Årets Ego: Lollo på jobbet! Finns ingen som letar så mkt för en tidning för att kolla om man står med efter helgens match.
Årets Drygaste: Roger som tränare Finspångs Damer. Hata Hata Hata!
Årets Snyggaste: Missa nog honom iår också tyvärr....
Årets Dialekt: Jag får väl säga Pihl för det är den enda dialekt jag kommer på. Eller dom på Power Meet förresten!
Årets Mytoman:
Årets Spelberoende: Ja du ingen som spelar direkt i min omgivning men får väl ta Verner.

Det här va då inte någon lätt uppgift. är ju faktiskt tre år sen som vi kom på dessa kategorier. Men ändå, jag gjorde mitt bästa men har säkert glömt hälften ändå. Ajöken.

Kommentarer
Postat av: Kimii

Jag säger bara hahahahaha.. Jag har ju vart riktigt bra under 2007.. hrmm.. kanske inte :)

2008-01-02 @ 14:47:19
URL: http://kimii.blogg.se
Postat av: Verner

Retardeeeeeeeeeeeeeeee :D:D:D:D:D:D:D::D::D:D:D

2008-01-03 @ 23:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0