I Did It Again

Tro det eller ej men löpartrenden håller i sig för andra veckan irad. Måste faktiskt erkänna att det är skönt när man väl sprungit en bit och inte tänker på det. Har bara musik i öronen och springer på tills varvet runt strömmen är slut. Låter som jag har världens kondis men det vet vi ju alla att jag inte har.
Men fortsätter trenden att hålla i sig kanske jag med har normal kondis år 2020 eller ngt annat trevligt årtal.
Lerigt och blött var det iaf efter snön igår så man fick korsa och tvärsa.

Men det kalorier som förlorades under löparrundan tog jag snabbt igen och typ 30000 kalorier till. Min kära far bjöd nämligen på Kinamat idag och alla som älskar Kinamat har väl även smakat de utsökta friterade bananerna med gammaldags vaniljglass till. Så en sån var det efteråt också. Men det är ju halva poängen om man äter kina.
Om man äter på resturangen brevid Sats så är ju lyckokakan lite festlig också.
Men en gång fick jag en lyckokaka utan text i och det visar ju vilken lyckosam människa jag är.

Efter maten hoppade vi in i bilen och drog oss ut mot Åby för att kolla på handbollen. Skit att dom förlora men man måste ju sätta lägena också. Säger jag som torskar jämt men kan man inte själv får man önska de som kan lycka till :)

Sen rekommenderar jag er alla att spela sönder Kanye West feat. Chris Martin - Homecoming. Lätt den bästa låt som finns just nu.

C ya.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej Alex :) Trevligt att hitta den blogg! allt bra? Kram/Carro

2008-01-24 @ 22:20:45
URL: http://iiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0